Vikingeklubben Jomsborg
Vikingeklubben Jomsborg

Nøgle fungerer ikke

Hvis dit nøglekort ikke fungerer, kan det have flere årsager:
  • Der kan være uregelmæssighed i kortlæseren – prøv altid mindst 2 gange
  • Hvis du har flere forskellige kort eller brikker, der bruger samme teknik, kan de virke forstyrrende - prøv altid brik eller kort uden de andre tæt på
  • Der kan være fejl i din oprettelse klubbens database. Skriv til jomsborg@vinterbadning.dkr. Ring 20250060. Eller kig ind på kontoret.
  • Nøglekortene kan gå itu. Hvis du kommer ud for, at dit kort pludselig ikke længere får kortlæseren til at reagere (intet “bip” eller lys), så skal du købe et nyt kort. Fremgangsmåden er, som hvis du havde mistet dit kort (se afsnittet om nøglekort). Dog er det sådan, at du får byttet kortet uden beregning, hvis det er mindre end 2 år siden, at du har fået det udleveret.
Vikingeklubben Jomsborg |Den Permanente Badeanstalt: | jomsborg@vinterbadning.dk | Telefon 20 25 00 60